Kurz cvičení s rodiči
12 lekcí, 1 rodič + 1 dítě – cvičení v GymZoně s lektorem– 60 minut PlayZony každou lekci Rezervace kurzu je nutná skrz web https://kbely…
12 lekcí, 1 rodič + 1 dítě
– cvičení v GymZoně s lektorem
– 60 minut PlayZony každou lekci
Rezervace kurzu je nutná skrz web https://kbely.zonavpohybu.cz/rezervace-kurzu.
Často se ptáte
-
Jak můžu využít letní akce?
Letní akce na pobočce Maximus zahrnuje 60 minut navíc ke vstupu na 180 minut. Na ostatních pobočkách je již letní akce u konce.
-
Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?
Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit od původní platnosti na poukazu. Ověření probíhá telefonicky (+420 533 533 056) nebo e-mailem (darky@infinit.cz).
-
Jaká je platnost dárkových poukazů?
Platnost zakoupených dárkových poukazů na wellness služby je aktuálně 12 měsíců, platnost wellness pobytů je 9 měsíců od dne zakoupení.
-
Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu?
Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: INFINIT MAXIMUS → lze čerpat wellness na 90 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 325 Kč, 390 Kč, nebo 520 Kč dle tarifu. INFINIT STEP → Zdarma vodní svět na 60 minut, wellness na 90 minut se slevou 130 Kč. 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). INFINIT SEN → lze čerpat vstup do wellness na 120 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 310 Kč, 375 Kč, nebo 460 Kč. Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit.
-
Kdy mi příjde faktura k objednávce?
Fakturu k objednávce obdržíte po provedení úhrady. Na základě typu dopravy fakturu zasíláme do e-mailu spolu s poukazem, nebo s objednávkou na uvedenou adresu.
-
Pokud chci fakturu předem, jak mám postupovat?
V případě zájmu o zaslání faktury před provedením úhrady nás kontaktujte na fakturace@infinit.cz. Rádi vám necháme vystavit fakturu a dořešíme doručení poukazu. Tento způsob nelze provést přímo přes náš eshop, ale přes účetní oddělení.
-
Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?
E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).
-
Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?
Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.
-
Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?
V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.
-
Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?
Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.
-
Jak moc předem si mám službu rezervovat?
Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.
-
Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?
Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Výjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností. Nezapomínejte však na fakturu, která je u objednávky přiložena. Na té jsou uvedeny údaje osoby, která objednávku vytvářela.
-
Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?
Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.
-
Vystavují se poukazy na jméno?
Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.
-
Je možné na poukaz vepsat věnování?
Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku. Text je povolen do 60 písmen,nejsou povoleni smajlíci ani jiné symboly, kromě vykřičníku či závorek.
-
Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?
V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!
-
Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?
Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.
-
Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?
Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo/Pluxee (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.
-
Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?
Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standardně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.
-
Je nutná rezervace služeb?
Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.
-
Musím si přinést vlastní ručník?
Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.
-
Co dělat, když jsem ve wellness něco zapomněl/a?
Kontaktujte nás telefonicky následující den, kdy revidujeme nalezené věci. Ztráty následně uchováváme 14 dnů a poté je z kapacitních důvodů likvidujeme. Z hygienických důvodů neuchováváme kosmetiku, hřebeny nebo spodní prádlo. Plavky, cennosti a ostatní pak uchováváme do doby, než si je majitel vyzvedne opět na pobočce.