Halloweenská saunová noc

Cena
1490 58,99 €
Do košíku

ČTVRTEK 31. října 2024 22:30 – 2:30 

Přijďte si užít poslední říjnovou noc v atmosféře halloweenských divadelních ceremoniálů. Zjistěte jak skončil Jack Rozparovač, zažijte dotek skutečných kouzel, nechte se pohltit strachem z přicházejících zombie, upírů i jiných monster.
Saunamistři si pro vás připravili bohatý program nabitý hrůzostrašnými ceremoniály, ze kterých vám bude běhat mráz po zádech. Ceremoniály se budou odehrávat v Malém i Velkém dómu. Tématická výzdoba v kouzelném nočním wellness a koupání pod hvězdnou oblohou Vás unese do snových příběhů.

Saunová noc zahrnuje:

– welcome drink
– vstup do wellness (termální bazén a saunový svět) na 4 hodiny
– tématické saunové ceremoniály v Malém dómu
– dva vstupy na show ceremoniály v Velkém dómu
– venkovní koupání v termálním bazénu pod hvězdnou oblohou
– domácí limonáda a voda s mátou a citronem po celou dobu večera
– občerstvení v rámci rautu
– strašidelná výzdoba a atmosféra
– zapůjčení osušky a prostěradla + výměna 1 ks zdarma

Kapacita je omezena, cena 1.490 Kč v předprodeji online.

V PŘÍPADĚ ONLINE VSTUPENKY SI PROSÍM PŘIPRAVTE POUKAZ K PŘEDLOŽENÍ PŘI PŘÍCHODU NA AKCI. 

DŮLEŽITÉ INFORMACE:

– Z důvodu evidence a případného řešení lze zakoupit vstupenky pouze online, není možné přímé zakoupení na recepci poboček.
– Objednávka saunové noci musí být uhrazena do 5 dnů od jejího vytvoření, v opačném případě bude stornována.
– Vyzvednutí poukazu až při příchodu na akci je možné v případě platby předem.
– Vyzvednutí dárkového poukazu s platbou na pobočce je možné nejpozději 30.10.2024.
– Storno poukazu je možné do 22:30 dne před akcí, kdy můžeme vrátit peníze (do 14 dnů od zakoupení) nebo hodnotu poukazu nabít na Infinit
   kartu (v případě platby na pobočce nebo po 14 dnech od zakoupení).

 

 

 

Často se ptáte

  • Jak můžu využít letní akce?

    Letní akce na pobočce Maximus zahrnuje 60 minut navíc ke vstupu na 180 minut. Na ostatních pobočkách je již letní akce u konce.

  • Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit od původní platnosti na poukazu. Ověření probíhá telefonicky (+420 533 533 056) nebo e-mailem (darky@infinit.cz).  

  • Jaká je platnost dárkových poukazů?

    Platnost zakoupených dárkových poukazů na wellness služby je aktuálně 12 měsíců, platnost wellness pobytů je 9 měsíců od dne zakoupení.

  • Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu?

    Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: INFINIT MAXIMUS → lze čerpat wellness na 90 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 325 Kč, 390 Kč, nebo 520 Kč dle tarifu.  INFINIT STEP → Zdarma vodní svět na 60 minut,  wellness na 90 minut se slevou 130 Kč. 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). INFINIT SEN → lze čerpat vstup do wellness na 120 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 310 Kč, 375 Kč, nebo 460 Kč. Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit.  

  • Kdy mi příjde faktura k objednávce?

    Fakturu k objednávce obdržíte po provedení úhrady. Na základě typu dopravy fakturu zasíláme do e-mailu spolu s poukazem, nebo s objednávkou na uvedenou adresu.

  • Pokud chci fakturu předem, jak mám postupovat?

    V případě zájmu o zaslání faktury před provedením úhrady nás kontaktujte na fakturace@infinit.cz. Rádi vám necháme vystavit fakturu a dořešíme doručení poukazu. Tento způsob nelze provést přímo přes náš eshop, ale přes účetní oddělení.

  • Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?

    E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).

  • Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?

    Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.

  • Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?

    V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.

  • Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?

    Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.

  • Jak moc předem si mám službu rezervovat?

    Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.

  • Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?

    Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Výjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností. Nezapomínejte však na fakturu, která je u objednávky přiložena. Na té jsou uvedeny údaje osoby, která objednávku vytvářela.

  • Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?

    Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.  

  • Vystavují se poukazy na jméno?

    Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.

  • Je možné na poukaz vepsat věnování?

    Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku. Text  je povolen do 60 písmen,nejsou povoleni smajlíci ani jiné symboly, kromě vykřičníku či závorek.

  • Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?

    V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!

  • Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?

    Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.

  • Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?

    Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo/Pluxee (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.  

  • Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?

    Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standardně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.

  • Je nutná rezervace služeb?

    Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.

  • Musím si přinést vlastní ručník?

    Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.

  • Co dělat, když jsem ve wellness něco zapomněl/a?

     Kontaktujte nás telefonicky následující den, kdy revidujeme nalezené věci. Ztráty následně uchováváme 14 dnů a poté je z kapacitních důvodů likvidujeme. Z hygienických důvodů neuchováváme kosmetiku, hřebeny nebo spodní prádlo. Plavky, cennosti a ostatní pak uchováváme do doby, než si je majitel vyzvedne opět na pobočce.

Další časté dotazy

Zboží bylo vloženo do košíku

  • Infinit Sen Senohraby
  • Praha
Množství: ks
Varianta:
Cena:

Zboží nebylo vloženo do košíku

Omlouváme se, ale produkty Zóny v pohybu nelze kombinovat s ostatními službami wellness center Infinit. Prosím o vytvoření 2 objednávek.

Děkujeme za pochopení.

Správa účtu