Velký vánoční balíček | černý
Župan, masážní kartáč, plátěná taška, poukaz na wellnessPotřebujete vyřešit vánoční dárek? Připravili jsme pro vás originálně zabalené překvapení pro opravdového saunového nadšence. Balíček obsahuje černý…
Vybraný produkt je skladem
Potřebujete vyřešit vánoční dárek? Připravili jsme pro vás originálně zabalené překvapení pro opravdového saunového nadšence.
Balíček obsahuje černý wellness župan s kapucí (S/M nebo L/XL), masážní kartáč (tvrdý nebo měkký), plátěná INFINIT taška a poukaz na vstup na 120 minut pro jednu osobu do našich wellness center. Poukaz je zabalen v dárkové krabičce s vánoční potiskem. Vybírat můžete z poboček MAXIMUS v Brně, SEN v Senohrabech nebo STEP v Praze.
POBOČKU PROSÍM UVEĎTE DO POZNÁMKY V POSLEDNÍM KROKU KOŠÍKU.
Veselé zrelaxované Vánoce!
Balíček je k zakoupení pouze na našem e-shopu!
Naše tipy
Často se ptáte
-
Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?
Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit od původní platnosti na poukazu. Kontaktní údaje pro ověření naleznete v zápatí e-shopu.
-
Jaká je platnost dárkových poukazů?
Platnost zakoupených dárkových poukazů na wellness služby je aktuálně do léta 2026, platnost wellness pobytů je 9 měsíců od dne zakoupení.
-
Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu?
Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: INFINIT MAXIMUS → lze čerpat wellness na 90 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 390 Kč, 445 Kč, nebo 530 Kč dle tarifu. INFINIT STEP → Zdarma vodní svět na 60 minut, wellness na 90 minut se slevou 130 Kč. 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). INFINIT SEN → lze čerpat vstup do wellness na 120 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 310 Kč, 375 Kč, nebo 460 Kč. Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit.
-
Kdy mi příjde faktura k objednávce?
Fakturu k objednávce obdržíte po provedení úhrady. Na základě typu dopravy fakturu zasíláme do e-mailu spolu s poukazem, nebo s objednávkou na uvedenou adresu.
-
Pokud chci fakturu předem, jak mám postupovat?
V případě zájmu o zaslání faktury před provedením úhrady nás kontaktujte na fakturace@infinit.cz. Rádi vám necháme vystavit fakturu a dořešíme doručení poukazu. Tento způsob nelze provést přímo přes náš eshop, ale přes účetní oddělení.
-
Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?
E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).
-
Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?
Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.
-
Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?
V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.
-
Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?
Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.
-
Mohu si zvolit platnost poukazu či den vystavení?
Vystavení poukazu probíhá v den přijetí úhrady v případě platby předem, nebo v den objednávky v případě úhrady při vyzvednutí na pobočce. Od daných dní se také počítá platnost poukazu na 9, 12 nebo 18 měsíců dle aktuálně nastavené platnosti.
-
Jak moc předem si mám službu rezervovat?
Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.
-
Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?
Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Výjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností. Nezapomínejte však na fakturu, která je u objednávky přiložena. Na té jsou uvedeny údaje osoby, která objednávku vytvářela. Na vyžádání lze fakturu nepřikládat.
-
Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?
Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.
-
Vystavují se poukazy na jméno?
Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.
-
Je možné na poukaz vepsat věnování?
Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku. Text je povolen do 60 písmen,nejsou povoleni smajlíci ani jiné symboly, kromě vykřičníku či závorek.
-
Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?
V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!
-
Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?
Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.
-
Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?
Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo/Pluxee (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.
-
Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?
Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standardně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.
-
Je nutná rezervace služeb?
Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.
-
Musím si přinést vlastní ručník?
Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.
-
Co dělat, když jsem ve wellness něco zapomněl/a?
Kontaktujte telefonicky navštívenou pobočku následující den, kdy revidujeme nalezené věci. Ztráty následně uchováváme 14 dnů a poté je z kapacitních důvodů likvidujeme. Z hygienických důvodů neuchováváme kosmetiku, hřebeny nebo spodní prádlo. Plavky, cennosti a ostatní pak uchováváme do doby, než si je majitel vyzvedne opět na pobočce.