Vážení klienti, v případě platby kartou online budou e-poukazy zaslány s prodlevou několika hodin. Děkujeme za pochopení.

Bílý župan L/XL a wellness

Vybraný produkt je skladem

Cena
1890 77,99 €
Do košíku

vánoční balíček pro 1 osobu

bílý župan velikosti L/XL, poukaz pro jednoho na 120 min na pobočky SEN, MAXIMUS nebo STEP

Potřebujete vyřešit vánoční dárek pro wellness milovníka a poukaz se vám zdá málo? Připravili jsme pro vás a vaše blízké balíčky v podobě bílého vaflového županu s kapucí v kombinaci s poukazem na vstup do wellness pro jednu osobu na 120 minut s čerpáním ve dnech PO-ČT. K poukazu vám darujeme dárkovou krabičku s vánočním motivem a i s županem tak vytvoříme pěkné vánoční překvapení pro vás nebo vaše blízké. Poukaz na vstup do wellness můžete vybírat na pobočku Infinit Maximus v Brně, Infinit Sen v Senohrabech nebo na Infinit Step v Praze.

V posledním kroku košíku prosím do poznámky uveďte pobočku, na které si přejete wellness čerpat. Bez této poznámky nelze objednávku dokončit.

Veselé zrelaxované vánoce!


Balíček je možné zakoupit s doručením přes dopravce DPD či Zásilkovna a platbou předem.

Naše tipy

Často se ptáte

  • Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit, ověření telefonicky (+420 533 533 056) nebo e-mailem (darky@infinit.cz).  

  • Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu či Activepass?

    Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: Infinit Maximus → Vstup do wellness na 90 minut Po-Pá do 15:00 cena 305 Kč, Po-Čt od 15:00 cena 365 Kč a Pá-Ne cena 495 Kč. Infinit Holešovice →  sleva 120 Kč ze vstupu do wellness. Vodní a saunový svět Step → Zdarma vodní svět na 60 min,  sleva 130 Kč na wellness 90 min. Sportcentrum Step → 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). Infinit Sen → Sleva na vstup do wellness v rozmezí 110 - 130 Kč dle typu karty a času příchodu do wellness.Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit (sleva na vstup do wellness se při kombinaci s členskou kartou může lišit). Activepass karta není na našich pobočkách ani e-shopu akceptována.

  • Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?

    E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).

  • Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?

    Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.

  • Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?

    V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.

  • Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?

    Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.

  • Jak moc předem si mám službu rezervovat?

    Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.

  • Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?

    Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Vyjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností.

  • Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?

    Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele, privátní sauna) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.  

  • Vystavují se poukazy na jméno?

    Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.

  • Je možné na poukaz vepsat věnování?

    Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku.

  • Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?

    V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!

  • Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?

    Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.

  • Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?

    Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.  

  • Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?

    Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standartně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.

  • Je nutná rezervace služeb?

    Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.

  • Musím si přinést vlastní ručník?

    Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.

  • Doručíte mi objednávku Zásilkovnou nebo DPD do Vánoc?

    Objednávky odeslané 18.12. budou doručeny do Vánoc, pozdější termín již negarantujeme doručení do Vánoc. Děkujeme za pochopení!

  • Kdy mohu objednat e-poukaz, aby mi byl doručen do Vánoc?

    E-poukazy jsou odesílány nonstop ihned po připsání platby a to i na Štědrý den. Při platbě kartou online tedy obdržíte e-poukaz za několik minut.

  • Mohu pořídit dárkový poukaz i na Štědrý den?

    Ano, můžete si objednat e-poukaz, který do několika vteřin po zaplacení (kartou online) dorazí na Váš e-mail.

Další časté dotazy

Zboží bylo vloženo do košíku

Množství: ks
Varianta:
Cena:

Správa účtu