Wellness pobyt MAXIMUS pro dva
1, 2 nebo 3 noci pro 2 osoby – ubytování v hotelu Maximus Resort**** (pokoj Deluxe)– polopenze v hotelové restauraci (bohatá snídaně formou švédských…
1, 2 nebo 3 noci pro 2 osoby
– ubytování v hotelu Maximus Resort**** (pokoj Deluxe)
– polopenze v hotelové restauraci (bohatá snídaně formou švédských stolů
a servírovaná tříchodová večeře či raut dle obsazenosti)
– láhev sektu na pokoji na uvítanou
– neomezené wellness (termální bazény a saunový svět) po celou
dobu pobytu (12:00 den příjezdu – 14:00 den odjezdu)
– wifi připojení, kulečník a parkování po celou dobu pobytu zdarma
Pobytové balíčky s délkou pobytu na 1 noc lze čerpat ve dnech Ne-Čt. Nelze využít ve státní svátky. Při dokoupení další noci lze využít i o víkendu.
Pobyt je nutné následně rezervovat telefonicky: (+420) 533 533 057 nebo emailem: pobyty@infinit.cz.
Často se ptáte
-
Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?
Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit, ověření telefonicky (+420 533 533 056) nebo e-mailem (darky@infinit.cz).
-
Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu či Activepass?
Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: Infinit Maximus → Vstup do wellness na 90 minut Po-Pá do 15:00 cena 305 Kč, Po-Čt od 15:00 cena 365 Kč a Pá-Ne cena 495 Kč. Infinit Holešovice → sleva 120 Kč ze vstupu do wellness. Vodní a saunový svět Step → Zdarma vodní svět na 60 min, sleva 130 Kč na wellness 90 min. Sportcentrum Step → 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). Infinit Sen → Sleva na vstup do wellness v rozmezí 110 - 130 Kč dle typu karty a času příchodu do wellness.Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit (sleva na vstup do wellness se při kombinaci s členskou kartou může lišit). Activepass karta není na našich pobočkách ani e-shopu akceptována.
-
Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?
E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).
-
Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?
Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.
-
Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?
V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.
-
Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?
Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.
-
Jak moc předem si mám službu rezervovat?
Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.
-
Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?
Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Vyjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností.
-
Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?
Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele, privátní sauna) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.
-
Vystavují se poukazy na jméno?
Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.
-
Je možné na poukaz vepsat věnování?
Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku.
-
Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?
V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!
-
Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?
Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.
-
Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?
Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.
-
Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?
Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standartně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.
-
Je nutná rezervace služeb?
Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.
-
Musím si přinést vlastní ručník?
Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.
-
Doručíte mi objednávku Zásilkovnou nebo DPD do Vánoc?
Objednávky odeslané 18.12. budou doručeny do Vánoc, pozdější termín již negarantujeme doručení do Vánoc. Děkujeme za pochopení!
-
Kdy mohu objednat e-poukaz, aby mi byl doručen do Vánoc?
E-poukazy jsou odesílány nonstop ihned po připsání platby a to i na Štědrý den. Při platbě kartou online tedy obdržíte e-poukaz za několik minut.
-
Mohu pořídit dárkový poukaz i na Štědrý den?
Ano, můžete si objednat e-poukaz, který do několika vteřin po zaplacení (kartou online) dorazí na Váš e-mail.