Silvestrovský pobyt se saunovou nocí
pobytový balíček pro dva2 nebo 3 noci pro 2 osoby v období 29. 12. 2025 - 2. 1. 2026 (check-in 31. 12. není možný) Přivítejte s námi nový rok 2026 uprostřed saunového světa.…
2 nebo 3 noci pro 2 osoby v období 29. 12. 2025 - 2. 1. 2026 (check-in 31. 12. není možný)
Přivítejte s námi nový rok 2026 uprostřed saunového světa. Připravili jsme pro vás silvestrovský balíček se saunovou nocí, silvestrovským svařákem na terase a bohatým novoročním brunchem. Zažijte originální vstup do nového roku.
– ubytování v hotelu Maximus Resort****
– bohatá snídaně formou švédských stolů a novoroční brunch
– překvapení na pokoji
– svařené víno na hotelové terase poslední den v roce
– Silvestrovská saunová noc pro dva - Noc, kdy se zastaví čas
– neomezené wellness (termální bazény a saunový svět) na 1 noc (9:00 1. dne – 14:00 2. dne)
– Pozdní check-out do 14 hodin
– wifi připojení a kulečník po dobu pobytu zdarma
– parkování u hotelu zdarma, mimo garážové stání
Wellness na 1 noc lze čerpat jeden ze dnů pobytu, vždy od 9:00 prvního dne do 14:00 druhého dne, mimo 31. 12. - 1. 1. 2025.
Neomezené wellness po dobu pobytu lze čerpat 30. 12. 9:00-22:00, 31. 12. 9:00-19:00, 1. 1. 12:00-16:00.
Saunová noc probíhá 31. 12. od 21:00 do 2:00
Pobyt je nutné rezervovat telefonicky: (+420) 533 533 057 nebo e-mailem: pobyty@infinit.cz.
STORNO PODMÍNKY:
Možnost zrušení rezervace je nejpozději 15. 12. 2025! Později je účtován 100% stornopoplatek (s výjimkou doložení potvrzení od lékaře).
Od 16. 12. 2025 lze v případě kapacity rezervovat, ale do 3 dnů musí být pobyt uhrazen a následně již nelze zrušit.
Saunová noc zahrnuje:
– Vstup do wellness (termální bazény a saunový svět) až na 6 hodin
– Venkovní koupání v bazénech a whirlpoolech pod hvězdnou oblohou
– Silvestrovský fotokoutek
– Welcome drink a lehké občerstvení formou rautu
– Domácí limonáda a karafy s vodou na všech barech po celou dobu večera
– Saunové show a párty ceremoniály v Saunovém dómu
– Saunové relaxační a bylinkové ceremoniály
– Muzikorelaxace v odpočívárně
– Zapůjčení osušky a prostěradla v ceně vstupu + výměna 2ks prádla zdarma
Kapacita míst je omezená.
Často se ptáte
-
Jaká je platnost dárkových poukazů?
Platnost zakoupených dárkových poukazů na wellness služby je aktuálně 18 měsíců, platnost wellness pobytů je 9 měsíců od dne zakoupení.
-
Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?
Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit od původní platnosti na poukazu. Kontaktní údaje pro ověření naleznete v zápatí e-shopu nebo v kontaktech.
-
Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu?
Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: INFINIT MAXIMUS → lze čerpat wellness na 90 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 390 Kč, 445 Kč, nebo 530 Kč dle tarifu. INFINIT STEP → Zdarma vodní svět na 60 minut, wellness na 90 minut se slevou 130 Kč. 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). INFINIT SEN → lze čerpat vstup do wellness na 120 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem 420 Kč, 470 Kč, nebo 570 Kč. Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit.
-
Kdy mi příjde faktura k objednávce?
Fakturu k objednávce obdržíte po provedení úhrady, do e-mailu. K objednávkám s doručením přes dopravce zasíláme tištěnou fakturu v zásilce. Na vyžádání lze fakturu nepřikládat.
-
Pokud chci fakturu předem, jak mám postupovat?
V případě zájmu o zaslání faktury před provedením úhrady nás kontaktujte na e-mailové adrese fakturace@infinit.cz. Rádi vám necháme vystavit fakturu a dořešíme doručení poukazu. Tento způsob nelze provést přímo přes náš e-shop.
-
Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?
E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).
-
Kdy odešlete mou objednávku s doručením přes dopravce?
Objednávky přes dopravce odesíláme vždy ráno do 9:00. Zásilkovnu odesíláme každý den, DPD každý druhý den (Po,St,Pá). Pokud si tedy objednávku vytvoříte ráno do 8:00, odešleme ji ještě daný den a na výdejním místě bude připravena do 48 hodin. Pokud vytvoříte objednávku například v 10:00 s platbou převodem z účtu, objednávka bude odeslána po připsání platby následujícího dne.
-
Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?
Objednávka je připravena do 24 hod. od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.
-
Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?
Při každém vstupu obdržíte 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát (3-4x).
-
Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?
Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky. Tuto dobu je možné na vyžádání prodloužit.
-
Můžete mi vystavit doklad pro pojišťovnu?
Ano, na uhrazenou objednávku lze vystavit doklad pro libovolnou pojišťovnu. Stačí požadavek uvést do poznámky k objednávce nebo nás kontaktovat na e-mailové adrese darky@infinit.cz.
-
Mohu si zvolit platnost poukazu či den vystavení?
Vystavení poukazu probíhá v den přijetí úhrady v případě platby předem, nebo v den objednávky v případě úhrady při vyzvednutí na pobočce. Od daných dní se také počítá platnost poukazu na 9 nebo 12 měsíců dle typu poukazu.
-
Jak moc předem si mám službu rezervovat?
Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat týden (7 dnů) předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu doporučujeme rezervaci 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.
-
Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?
Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Výjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností. Nezapomínejte však na fakturu, která je u objednávky přiložena. Na té jsou uvedeny údaje osoby, která objednávku vytvářela. Na vyžádání lze fakturu nepřikládat.
-
Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?
Ne, není třeba. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele) je nutné mít předem vytvořenou rezervaci.
-
Vystavují se poukazy na jméno?
Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.
-
Je možné na poukaz vepsat věnování?
Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku. Text je povolen do 60 písmen,nejsou povoleni smajlíci ani jiné symboly, kromě vykřičníku či závorek.
-
Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?
V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!
-
Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?
Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.
-
Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?
Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo/Pluxee (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.
-
Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?
Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standardně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.
-
Je nutná rezervace služeb?
Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.
-
Musím si přinést vlastní ručník?
Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.
-
Co dělat, když jsem ve wellness něco zapomněl/a?
Kontaktujte telefonicky navštívenou pobočku následující den, kdy revidujeme nalezené věci. Ztráty následně uchováváme 14 dnů a poté je z kapacitních důvodů likvidujeme. Z hygienických důvodů neuchováváme kosmetiku, hřebeny nebo spodní prádlo. Plavky, cennosti a ostatní pak uchováváme do doby, než si je majitel vyzvedne opět na pobočce.