Rodinný pobyt "Odpočinek pro rodiče"
1 noc pro 2 dospělé osoby a 1 dítě do 10 let – ubytování ve wellness hotelu ORION*** (pokoj Apartmán)– snídaně formou švédských stolů– hlídání dítěte…
1 noc pro 2 dospělé osoby a 1 dítě do 10 let
– ubytování ve wellness hotelu ORION*** (pokoj Apartmán)
– snídaně formou švédských stolů
– hlídání dítěte v dětském koutku Infinit/na pokoji Chůvičkou Brno 180 minut
– wellness (vodní SPA a saunový svět) 90 minut pro dva
– privátní vířivka 50 minut
– hračky pro děti na pokoji
– pantofle a župany k zapůjčení
– neomezený vstup do moderního fitness po celou dobu pobytu
– zvýhodněné ceny Infinit karty + na wellness služby po celou dobu pobytu
Často se ptáte
-
Jaká je platnost dárkových poukazů?
Platnost našich dárkových poukazů je 6 měsíců od data vystavení.
-
Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?
E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud e-poukaz v mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam), může se stát, že poukaz naleznete zde.
-
Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?
Poukaz připravíme nejpozději do 24 hodin od vytvoření objednávky. Vyčkejte, prosím, na potvrzující sms a e-mail.
-
Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?
Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu jednoho měsíce. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otvírací doby dané pobočky.
-
Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?
Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla.
-
Vystavují se poukazy na jméno?
Ne, na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, že jej na poukaz sami vepíšete jako věnování.
-
Je možné na poukaz vepsat věnování?
Ano, na poukaz můžete vepsat libovolný text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním hned uvidíte.
-
Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?
V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, nejrychlejší způsob doručení je E-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení Vaší platby Vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!
-
Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?
Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits ( Multi, Sport a Kultura ) a Ticket Compliments Dárkový.
-
Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?
Poukaz si, prosím, přineste s sebou (e-poukazy vytištěné) a předložte při příchodu na naší wellness recepci. Poukazy potřebujeme mít fyzicky u sebe. Děkujeme za pochopení.
-
Je nutná rezervace služeb?
Na privátní služby (masáže, whirlpool, koupele) je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace potřeba není, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otvírací doby.
-
Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?
Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otvírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při Vašem odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele, whirlpool, privátní sauna) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.
-
Musím si přinést vlastní ručník?
Nemusíte, při každé návštěvě Vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo.