Halloweenský pobyt se saunovou nocí

Pobyt lze čerpat pouze ve dnech 27.-29.10. 2023.

Zveme vás na noční saunování s ubytováním v hotelu Maximus Resort**** se vstupy do wellness po dobu pobytu a polopenzí. Blíží se saunová noc v duchu svátku Halloween plná tajemných ceremoniálů, které vás vezmou do výzkumné laboratoře, za známými filmovými a seriálovými postavami, nebo k únikové hře, bez které se z ceremoniálu nedostanete.

Balíček zahrnuje:

ubytování v hotelu Maximus Resort**** (pokoj Classic Plus/Deluxe)
– bohatá snídaně formou švédských stolů NEBO polopenze skládající se ze snídaně
   a servírované tříchodové večeře či formou rautu (každý den pobytu dle obsazenosti)
–  2× Wellness (termální bazény a saunový svět) 180 min NEBO neomezené wellness po dobu pobytu (od 12:00 dne příjezdu do 14:00 dne odjezdu)
– vstup na Halloweenskou saunovou noc pro dva
– wifi připojení, kulečník a parkování po celou dobu pobytu zdarma

Pobyt je nutné následně rezervovat telefonicky: (+420) ​​605 208 054 nebo emailem: pobyty@infinit.cz.


Saunoví mistři si pro vás připravují saunové ceremoniály, pří kterých vám občas bude běhat mráz po zádech!
Přijďte s námi zažít kouzelné noční wellness s tematickou výzdobou a nechte se unést koupáním pod noční hvězdnou oblohou.

V Sauně na jezeře se můžete těšit na přírodní herbal ceremoniály s výluhy a vykuřovadly.

Saunová noc zahrnuje:

– wellness 180 min (termální bazény a saunový svět)
– venkovní koupání v bazénech a whirlpoolech pod hvězdnou oblohou
– welcome drink
– karafy s vodou, okurková limonáda na všech barech po celou dobu večera
– občerstvení formou rautu
– doprovodný program ve vnitřním wellness
– tématické saunové show v Saunovém dómu
– saunové ceremoniály v Sauně na jezeře
– tématická výzdoba a hudba v saunách
– zapůjčení osušky a prostěradla + výměna 1 ks zdarma
– vstup možný od 22:35

 

platnost 9 měsíců

Často se ptáte

  • Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Všechny dárkové poukazy lze omezeně prodloužit od původní platnosti na poukazu. Ověření probíhá telefonicky (+420 533 533 056) nebo e-mailem (darky@infinit.cz).  

  • Jaká je platnost dárkových poukazů?

    Platnost zakoupených dárkových poukazů na wellness služby je aktuálně 12 měsíců, platnost wellness pobytů je 9 měsíců od dne zakoupení.

  • Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu či Activepass?

    Na pobočkách přijímáme stříbrnou kartu Multisport a Multisport DÍTĚ. Kartu Multisport FKSP nepřijímáme. Výhody se liší dle jednotlivých poboček: Infinit Maximus → lze čerpat vstup do wellness na 90 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem: Wellness Po – Pá 10:00 – 15:00 s doplatkem 325 Kč, Wellness Po – Čt 15:00 – 22:00 s doplatkem 390 Kč, Wellness Pá od 15:00, So, Ne, svátky s doplatkem 520 Kč.  Vodní a saunový svět Step → Zdarma vodní svět na 60 min,  sleva 130 Kč na wellness 90 min. Sportcentrum Step → 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). Infinit Sen → lze čerpat vstup do wellness na 120 minut, včetně zapůjčení prádla, s doplatkem: Wellness Po – Pá 10:00 – 15:00 s doplatkem 310 Kč, Wellness Po – Čt 15:00 – 22:00 s doplatkem 375 Kč, Wellness 120 min Pá od 15:00, So, Ne, svátky s doplatkem 460 Kč. Slevu lze kombinovat s členskými kartami Infinit (sleva na vstup do wellness se při kombinaci s členskou kartou může lišit). Activepass karta není na našich pobočkách ani e-shopu akceptována.

  • Kdy mi příjde faktura k objednávce?

    Fakturu k objednávce obdržíte až po provedení úhrady. Na základě typu dopravy fakturu zasíláme do emailu, nebo spolu s objednávkou na uvedenou adresu.

  • Pokud chci fakturu předem, jak mám postupovat?

    V případě zájmu o zaslání faktury před provedením úhrady nás kontaktujte na fakturace@infinit.cz. Rádi vám necháme vystavit fakturu a dořešíme doručení poukazu. Tento způsob nelze provést přímo přes náš eshop, ale přes účetní oddělení.

  • Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?

    E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud poukaz v e-mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).

  • Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?

    Objednávka je připravena do 24 hod od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme platbu kartou online a variantu doručení e-poukaz.

  • Jak je to s výměnou prádla v průběhu saunování?

    V ceně vstupů je zahrnuto zapůjčení 1ks prostěradla a 1ks osušky. Při vstupu do bazénů a saunového světa na 90, 120 nebo 180 minut je výměna 1ks prádla zdarma. V případě celodenního či neomezeného vstupu do wellness v rámci pobytu je možné vyměnit prádlo víckrát.

  • Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?

    Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu 14 dnů. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.

  • Jak moc předem si mám službu rezervovat?

    Rezervaci masáže či koupele na všední dny stačí rezervovat 2-3 dny předem. Na víkendy 3-4 týdny předem. Na wellness pobyt v týdnu stačí rezervace 1-2 týdny předem, na víkend alespoň 2 měsíce předem. Rezervace stolu na večeři alespoň 4 dny předem. Pozdější rezervace služeb je možná, ale nelze zaručit vyhovění všech požadavků.

  • Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?

    Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Vyjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností. Nezapomínejte však na fakturu, která je u objednávky přiložena. Na té jsou uvedeny údaje osoby, která objednávku vytvářela.

  • Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?

    Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otevírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.  

  • Vystavují se poukazy na jméno?

    Na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, kdy ho na poukaz sami vepíšete formou věnování.

  • Je možné na poukaz vepsat věnování?

    Ano, na poukaz můžete vepsat text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním uvidíte rovnou ve svém košíku.

  • Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?

    V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, doporučujeme e-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení platby (do 5 min) vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!

  • Proč nelze rezervovat medovou detoxikační a masáž lávovými kameny v létě?

    Oba typy masáží jsou detoxikační a proto se v letním období nedoporučují. Při masáži lávovými kameny dochází k přehřívání organismu klienta i maséra a u medové detoxikační procedury dochází k velkému prokrvování tzn. prohřívání organismu a z toho důvodu také není vhodná v horkých dnech.

  • Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?

    Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo/Pluxee (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits (Multi, Sport a Kultura) a Ticket Compliments Dárkový. Activepass karty neakceptujeme.  

  • Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?

    Pokud byl poukaz zaslán do e-mailu a byla zvolena varianta e-poukazu, stačí předložit v elektronické podobě. Pokud byl poukaz obdržen v originále (standartně u vyzvednutí na pobočce či doručení dopravcem), je nutné ho také fyzicky přinést na pobočku. Děkujeme za pochopení.

  • Je nutná rezervace služeb?

    Na privátní služby (masáže, koupele) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace neprovádíme, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otevírací doby.

  • Musím si přinést vlastní ručník?

    Nemusíte, při každé návštěvě vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zakoupit jednorázové pantofle či zapůjčit župany nebo další kus osušky či prostěradla.

  • Co dělat, když jsem ve wellness něco zapomněl/a?

     Kontaktujte nás telefonicky následující den, kdy revidujeme nalezené věci. Ztráty následně uchováváme 14 dnů a poté je z kapacitních důvodů likvidujeme. Z hygienických důvodů neuchováváme kosmetiku, hřebeny nebo spodní prádlo. Plavky, cennosti a ostatní pak uchováváme do doby, než si je majitel vyzvedne opět na pobočce.

Další časté dotazy

Zboží bylo vloženo do košíku

  • Infinit Maximus Brno
  • Brno
Množství: ks
Varianta:
Cena:

Zboží nebylo vloženo do košíku

Omlouváme se, ale produkty Zóny v pohybu nelze kombinovat s ostatními službami wellness center Infinit. Prosím o vytvoření 2 objednávek.

Děkujeme za pochopení.

Správa účtu