Vstup do wellness pro dva

termální bazény a saunový svět
Cena
840 Kč
Do košíku

90, 120, 180 nebo celodenní vstup pro 2 osoby

– 4 vnitřní a venkovní termální bazény a whirlpooly
– 12 druhů saun a saunové ceremoniály
– relaxační zóny, ochlazovny, přírodní jezírko a bary s občerstvením


INFINIT DOPORUČUJE
Při příchodu Po–Pá do 15:00 získáte 60 min ve wellness navíc zdarma (platí v pracovní dny).
Při vstupu na 180 min nyní získáte dalších 60 min navíc. Slevy lze v dopoledních časech kombinovat.

vytisknout

bez nutnosti rezervace

 
URL:
https://www.infinitdarky.cz/brno/vstupy-do-wellness/vstup-do-wellness-pro-dva/
zkopírovat do schránky

Často se ptáte

  • Je možné platnost dárkového poukazu prodloužit?

    Platnost dárkových poukazů zakoupených do 12.3. prodlužujeme automaticky o 6 měsíců od platnosti uvedené na poukazu. Výjimky řešíme individuálně.

  • Jaká je platnost dárkových poukazů?

    Platnost nově zakoupených dárkových poukazů je 12 měsíců.

  • Mohu ve vašich centrech využít Multisport kartu?

    Využití karty v našich centrech: Infinit Holešovice → 50% sleva na vstup do wellness na 90 minut. Vodní a saunový svět Vysočany → Zdarma vstup do Vodního světa na 60 minut. 50% sleva na vstup do Saunového světa na 90 minut. Sportcentrum Vysočany → 50% sleva na kurt/hodinu na jednu Multisport kartu (při využití 2 Multisport karet se slevy sčítají). Infinit Maximus → 40% sleva na vstup do wellness na 90 minut (158 Kč).  

  • Jak dlouho trvá doručení e-poukazu?

    E-poukaz je odeslán na e-mail ihned po připsání platby. V případě platby kartou online je to tedy pár minut. Pokud e-poukaz v mailu nenajdete, zkontrolujte si, prosím, i složku s nevyžádanou poštou (spam).

  • Pokud zvolím osobní odběr na pobočce, kdy si zde mohu poukaz vyzvednout?

    Objednávka je připravena do 48 hodin od vytvoření. Pokud však poukaz potřebujete co nejrychleji, doporučujeme ho zakoupit osobně přímo na pobočce.

  • Jak dlouho bude poukaz na pobočce připraven k vyzvednutí?

    Poukazy jsou na pobočce připraveny k odběru vždy po dobu jednoho měsíce. Můžete si je přijít vyzvednout kdykoliv během otevírací doby dané pobočky.

  • Jsou na poukazu uvedeny údaje o jeho ceně?

    Ne, na poukazu nejsou údaje o ceně ani o osobě, která objednávku provedla. Vyjimkou jsou poukazy v hodnotě, kde je uvedení konkrétní částky nutností.

  • Pokud chci navštívit wellness či privátní služby, musím mít vždy zakoupený poukaz?

    Ne, není to nutné. Do wellness můžete přijít kdykoliv během otvírací doby dané pobočky a bez předchozí rezervace, za službu zaplatíte až při Vašem odchodu. Na privátní služby (masáže, koupele, whirlpool, privátní sauna) je vhodné mít předem vytvořenou rezervaci.  

  • Vystavují se poukazy na jméno?

    Ne, na poukazu není uvedeno jméno obdarované osoby kromě případu, že jej na poukaz sami vepíšete jako věnování.

  • Je možné na poukaz vepsat věnování?

    Ano, na poukaz můžete  vepsat libovolný text přímo v průběhu objednávky. Náhled poukazu i s věnováním hned uvidíte v náhledu ve svém košíku.

  • Potřebuji poukaz ještě dnes, jaký typ dopravy si mám zvolit?

    V případě, že dárkový poukaz potřebujete opravdu rychle, nejrychlejší způsob doručení je E-poukaz v kombinaci s platbou kartou online. Ihned po obdržení Vaší platby (do 5 minut) Vám dárkový poukaz odešleme e-mailem. Vy si ho jen vytisknete a skvělý dárek je na světě!

  • Mohu dárkový poukaz zaplatit Flexi Passy?

    Ano můžete, a to při osobním převzetí na našich pobočkách. Jako formu platby tedy zvolte "Hotově či kartou při osobním převzetí". Přijímáme poukázky Sodexo (Relax, Fokus, Bonus, Dárkový pass či Flexi pass), Unišek, Unišek +, CadHoc, Ticket Benefits ( Multi, Sport a Kultura ) a Ticket Compliments Dárkový.  

  • Mám si vzít poukaz při čerpání služby s sebou, nebo stačí znát jeho kód?

    Poukaz si, prosím, přineste s sebou (e-poukazy vytištěné) a předložte při příchodu na naší wellness recepci. Poukazy potřebujeme mít fyzicky u sebe. Děkujeme za pochopení.

  • Je nutná rezervace služeb?

    Na privátní služby (masáže, koupele, saunu) i wellness pobyty je nutné mít rezervaci předem. Telefonní kontakt je uveden na každém poukazu. Ke vstupu do wellness (vodní a saunový svět, termální bazény) rezervace potřeba není, můžete nás navštívit kdykoliv během naší otvírací doby.

  • Musím si přinést vlastní ručník?

    Nemusíte, při každé návštěvě Vám rádi bezplatně zapůjčíme osušku a prostěradlo. Dále za menší poplatek je možné zapůjčit jednorázové pantofle či župany.

Další časté dotazy

Sledujte nás na Instagramu

Zboží bylo vloženo do košíku

Množství: ks
Varianta:

Správa účtu